2007年7月13日星期五

The furthest distance in the world 世界上最遥远的距离

The furthest distance in the world Is not between life and death But when I stand in front of you Yet you don''t know that I love you The furthest distance in the world Is not when i stand in front of you Yet you can't see my love But when undoubtedly knowing the love from both Yet cannot be together The furthest distance in the world Is not being apart while being in love But when plainly can not resist the yearning Yet pretending you have never been in my heart The furthest distance in the world Is not pretending you have never been in my heart But using one''s indifferent heart To sig an uncrossable river For the one 世界上最遥远的距离 不是生与死 而是当我站在你面前,你却不知道我爱你 世界上最遥远的距离 不是当我站在你面前,你却感受不到我的爱 而是明明深爱着彼此,却不能在一起 世界上最遥远的距离 不是相爱的人被分开 而是明明无法抑制住思念,却假装你不曾在我心中 世界上最遥远的距离 不是假装你不曾在我心中 而是用一棵冷漠的心在爱你的人面前横一条无法跨越的河
按:给自己机会,也给别人机会。请别关闭自己的心门!

没有评论: